Tellimiskeskus Primeonline.ee 

Tellimiskeskus Primeonline.ee (edaspidi Tellimiskeskus) omanik on Prime Line OÜ (registrikood 12430378) (edaspidi Müüja), asukohaga Viieaia tee 13b, Maardu, 74114  Harjumaa. 

Tellimiskeskus on ainult äriklientidele (edaspidi Ostja).

MÜÜGILEPINGU KEHTIVUS, KAUBA- JA HINNAINFO

Müügitingimused kehtivad Tellimiskeskusest kaupade tellimisel/ostmisel. Lisaks käesolevate tingimustele reguleerivad Ostja tellimiskeskusest ostmisel Müüjaga tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid ja väljakujunenud head tavad. 

Tellimiskeskuses müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde (kõik hinnad on toodud eurodes ja ei sisalda käibemaksu 20%). Hinnale võib lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest.

Müüjal on õigus muuta toodete hindu vastavalt vajadusele sellest ette teatamata. Kui tellimiskeskuses on hind muudetud/muutunud pärast Ostja poolt tellimuse esitamist ja tasumist, siis kohustub Müüja tarnima Ostjale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.  

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast, kättetoimetamise viisist ja ostukorvi summast. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Tellimiskeskuses vahetult kauba juures.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi (kasutades nuppu "lisa ostukorvi", märkides eelnevalt ära ka soovitud koguse ja toodete muud parameetrtid kui neid saab valida).

Ostukorvi sisuga tutvumiseks ja koguste muutmiseks vajutage üleval menüüs olevat nuppu "Ostukorv".

Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis (kui ostukorv on soovitud toodetega täidetud, siis valige sobiv viis kauba kättesaamiseks, erinevad võimalused on kõik "Tarneviis" valikus ära toodud).

Seejärel tuleb tutvuda Üld- ja ostutingimustega ning kinnitada "linnutades" lahtri "Olen tutvunud ja nõustun tingimustega". Peale mida vajutada nupule "Esita tellimus".

Leping jõustub alates arve väljastamisest. Tellimiskeskuses vormistatud tellimus ei ole alus tasumiseks. Tasuda tuleb arve alusel mis edastatakse Ostjale e-postile peale tellimuse töötlemist Müüja poolt.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Ostjat esimesel võimalusel.

KOHALETOIMETAMINE

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Euroopa Liidu liikmesriigid. Tarnepartneriteks on DSV, DPD, Venipak, Omniva, Itella Smartpost ja ka Prime Line OÜ kuller.

Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Tulen ise järgi – kaubad saab kättte aadressilt Viieaia tee 13b, Maardu 74114, Harjumaa.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 30 kalendripäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 90 kalendripäeva jooksul kui on tarnetingimusteks DAP.

TASUMINE

Ostja tasub sooritatud tellimuse eest pangaülekandega Müüja arvelduskontole temale määratud maksetähtajaks väljastatud arve alusel.

TAGANEMISÕIGUS

Taganemisõigus juriidilistele isikutele ei kohaldu.

Tellimiskeskusel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind tellimiskeskuses on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

Kvaliteedinõuetele vastava kauba tagastus toimub poolte kirjalikul kokkuleppel vastavalt reklamatsioonide käsitluse korrale. Müüja kompenseerib kauba tagastamisel Ostjale 90% kauba müügihinnast.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda tellimiskeskuse poole, saates reklamatsiooniga e-kirja aadressile [email protected]

Tellimiskeskus ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Tellimiskeskusest ostetud kaubal on puudused, mille eest Tellimiskeskus vastutab, parandab või asendab Tellimiskeskus puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Tellimiskeskus ostjale müügilepinguga kaasnenud tasud.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile [email protected] või helistada telefonil: +372 655 9750